ADMINISTRAREA IMOBILELOR

ADMINISTRAREA IMOBILELOR

Adminimob este o societate care se ocupă de administrarea
imobilelor. Aceasta a fost conturată pentru îndeplinirea tuturor nevoilor
asociațiilor de propietari , înglobând toate cele 3 ramuri de funcționare pe
care orice asociație trebuie să le dețină, contabilitate curățenie
mentenanță. Oferim clienților noștri tot pachetul pentru a i scuti de
probleme și de costuri suplimentare, astfel încât să îndeplinim sarcinile și
nu doar pe hârtie, pentru care orice administrație este plătita.
ADMINIMOB oferă posibilitatea de a alege orice serviciu din cele 3
ramuri optând pentru un serviciu sau pentru toate trei, in funcție de
necesități.
În cadrul oricărui pachet ales, atât asociația cât și locatarii, beneficiază de
costuri reduse pentru manopera oricărei lucrări din domeniul electrice,
sanitare, finisaje.

Serviciile de contabilitate pentru administrarea imobilelor

1. Organizarea și conducerea contabilității în partidă simplă cu ajutorul mijloacelor informatice, în condițiile legii;
2. Întocmirea listelor lunare de plată a întreținerii în conformitate cu reglementările legale în vigoare;
3. Întocmirea situației cu proprietarii care se încadrează în prevederile legale pentru primirea subvențiilor acordate de Guvernul României pentru pensionarii cu venituri mici, familiile cu probleme sociale și alte categorii sociale defavorizate;
4. Întocmirea și completarea registrului jurnal, registrului inventar, registrului
pentru evidența fondului de reparații, registrului pentru evidența fondului de rulment, registrului pentru evidența sumelor speciale, registrului pentru evidența fondului de penalizări, precum și alte formulare specifice activității de contabilitate, prevăzute prin ordin al ministrului economiei și finanțelor și alte reglementări legale în vigoare;

5. Editarea statelor de plată pentru angajații asociației de proprietari;
6. Depunerea online, cu semnătură electronică, a declarațiilor fiscale pentru
angajații asociației de proprietari;
7. Încasarea cotelor de contribuție de către un casier Adminimob la locația asociației, serviciu adresat nevoilor segmentului de populație care nu are alt mod de a achita cotele de contribuție (persoane in vârsta care nu se pot deplasa și nu au acces la internet). 

Serviciul de încasare în numerar presupune un cost suplimentar de 60 RON/oră. Doar optând pentru tot pachetul veți beneficia de acest serviciu inclus

Servicii de curatenie si intretinerea spatiilor verzi

1.Spălarea integrala a scării săptămânal
2. Spălare parter de 2 ori pe săptămână
3. Maturarea aleilor, intrărilor, zonelor comune, spații care fac parte din imobil
4. Dezinfectarea balustrade, lifturilor, mânerelor ușilor de 3 ori pe săptămână
5. Spălarea geamurilor, oglinzilor de la parterul blocului
6. Spălarea pubelelor daca spațiul permite pentru evitarea sancțiunilor, serviciu contra cost, sau inclus in pachetul complet.
7. Curățenia si dezinfectarea ghenelor cu substanțe speciale.
8. Desfundarea ghenelor , serviciu contra cost sau inclus in pachetul complet
9. Întreținera spațiilor verzi, tuns iarba, pomi etc., aceste servicii fiind incluse in pachetul nostru sau poate fi ales individual.

Dispunem si de serviciu de curatenie mecanizata. Proces de curatare cu ajutorul unei masini electrica echipata cu perii pentru indepartarea murdariei de pe suprafetele tari si cu sistem de aspirare. Puteti vizita aici.

▪ ASIGURAM MATERIALELE NECESARE SI CONSUMABILELE

1. Verificare săptămânală pentru a ne asigura de buna funcționare a tuturor sistemelor din zonele comune ( lumini, senzori, interfoane, camera
supraveghere, uși, etc. )
2. Schimbarea senzorilor, plafonierelor, întrerupătoarelor etc.,
lucrare care ar presupune doar achiziția de materiale, NU si plata manoperei pentru zonele comune.
3. Împrospătarea balustradelor ușilor cu strat protector de vopsea, operație si materiale incluse în preț.
4. Remedierea oricărei probleme care ține de electrică,
instalații apa, finisaje, curățenie.

5.Monitorizarea si păstrarea în condiții optime ale zonelor comune, spatii verzi, locuri de joacă, garduri, porți acces etc.
6.Inspecționara camerelor tehnice, stații de pompare, instalația de alimentare cu apă. Verificarea acestor componente se face de 8 ori pe lună pentru evitarea scurgerilor si defecțiunilor de supraalimentare, de asemenea, menținerea in condiții optime a suporților , robineților etc.

Toate serviciile mai sus menționate sunt incluse in pachetul care conține toate cele 3 ramuri, dar se pot alege servicii în funcție de nevoile fiecărei asociații, astfel încât să beneficiați de servicii optime si realizarea lor în practică, nu doar pe hârtie.

Pentru mai multe detalii vizitati aici.

Ai nevoie de serviciile noastre?

Oferim servicii pe toata zona Bucuresti.Contacteaza-ne si noi ne ocupam de restul 😉

Suna la telefon:

0725014141

Scrie-ne un mail:

INFO@renovari-reparatii-bucuresti.ro

Lasa un mesaj pe Whatsapp:

0725014141

Viziteaza-ne la birour nostru:

Str.Dr.Joseph Lister,38 BUCURESTI

Telefon de contact